Jeden z mých školních projektů se zaměřil na rozšíření knihovny pro grafický displej s integrovaným řadičem KS0108 a aplikací odporové dotykové fólie. Vše je napsáno pro mikrokontrolér ATmega32 v jazyku C.
Doplněné funkce oproti klasické knihovně:
- Postupné odkrývání bitmapy z levé části do pravé části
- Posun bitmapy z levé části do pravé části
- Zobrazení ikon v matici 32 X 32 a 16 X 32
- Vytvoření některých vzorových ikon
- Zobrazení invertované ikony po výběru
- Získání A/D hodnoty pro určení souřadnice X
- Získání A/D hodnoty pro určení souřadnice Y
- Zjištění platného stisknutí
- Kalibrace měření odporové fólie
- Jednoduchý spořič obrazovky
- Numerická klávesnice
Schéma propojení mikrokontroléru ATmega32, grafického displeje a dotykové fólie ukazuje následující obrázek.
Pokud máte zájem, můžete se inspirovat zde:
http://www.urel.feec.vutbr.cz/MIA/2012/Nedoma/tajc.html
Komentáře